Ja podem donar el senyal de sortida al Nadal. Ja sabem que s’apropa per l’arribada del nou anunci dels grans magatzems londinencs John Lewis, setmanes abans de que a Barcelona encenguin les llums de Nadal del carrer i obrin la Fira de Santa Llúcia. Que sí, ja és un fet, estem en període pre-nadalenc!

Després que Monty el Pingüí ens enamorés l’any passat, enguany ens arriba al cor una nena que es vol comunicar amb un avi que viu a la Lluna. Com sempre, les xarxes socials han anat plenes de l’anunci que dona el toc de sortida a la campanya nadalenca (sí, ja podeu anar preparant les neules i torrons!) i les paròdies no s’han fet esperar. La campanya Man on the moon és obra de la productora Adam & Eve/DDB, l’anunci ha tingut un cost de 9,7 milions d’euros! Per ara porta més de 16 milions de visionats…L’anunci va acompanyat d’una app de realitat augmentada amb un poster per iOS i Android, amb jocs i que explica curiositats cada dia sobre la lluna.

John Lewis ha signat un acord per fer i canalitzar donacions a la Fundació Age UK, amb el lema que les persones grans no es trobin soles per Nadal.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrShare on RedditShare on StumbleUpon