Ja podem donar el senyal de sortida al Nadal. Ja sabem que s’apropa per l’arribada del nou anunci dels grans magatzems londinencs John Lewis, setmanes abans de que a Barcelona encenguin les llums de Nadal del carrer i obrin la Fira de Santa Llúcia. Que sí, ja és un fet, estem en període pre-nadalenc!
Després que Monty el Pingüí ens enamorés l’any passat, enguany ens arriba al cor una nena que es vol comunicar amb un avi que viu a la Lluna. Com sempre, les xarxes socials han anat plenes de l’anunci que dona el toc de sortida a la campanya nadalenca (sí, ja podeu anar preparant les neules i torrons!) i les paròdies no s’han fet esperar. La campanya Man on the moon és obra de la productora Adam & Eve/DDB, l’anunci ha tingut un cost de 9,7 milions d’euros! Per ara porta més de 16 milions de visionats…L’anunci va acompanyat d’una app de realitat augmentada amb un poster per iOS i Android, amb jocs i que explica curiositats cada dia sobre la lluna.
John Lewis ha signat un acord per fer i canalitzar donacions a la Fundació Age UK, amb el lema que les persones grans no es trobin soles per Nadal.
Deixa un comentari